sobota, 14 lutego 2015

12.: yellow dress.

Witajcie !
Dzisiaj swieto zakochanych, Walentynki. Od rana glosno o tym wydarzeniu w radio, tv, facebooku, instagramie itp. Jest duzo zwolennikow tego swieta ale rowniez tyle samo osob ktore "wala drinki" , "wala tynki" etc. ;) jakie jest moje zdanie na temat tego swieta ? Kiedys bylam zwolenniczka,pozniej uwazalam ze to swieto jest bez sensu a teraz moje zdanie jest podzielone. Nie jestem singielka, a nawet jak nia bylam to Walentynki nie specjalnie mi przeszkadzaly. Uwazam ze kazdy ma prawo byc zakochanym i swietowac to na wlasny sposob. Dla wielu osob jest to okazja dla wyznania komus dlugo skrywanego uczucia. Ja z moim chlopakiem nie swietujemy specjalnie walentynek. Oboje jestesmy zdania, ze my walentynki mamy caly rok :D
Wszystkim zycze duzo milosci !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz