wtorek, 26 sierpnia 2014

3.: all white

to mój trzeci post na tym blogu :) cieszę się,że znowu wróciłam do blogowania. Mam nadzieję,że tym razem zostanę tutaj na dłużej, a najlepiej na zawsze ;)

Dzisiaj jest dla mnie wielki dzień. Zostałam Partnerem Biznesowym w firmie FM Group. Jestem bardzo podekscytowana. Któryś z postów poświęcę na wyjaśnienie,  na czym właściwie polega ta praca. Będę chciała zachęcić Was do współpracy ze mną i moją mamą ! :) 
Dzisiejszy post bardzo elegancki, na wyjątkowe wyjścia. Przychodzi mi do głowy komunia lub wesele- dla tych kobiet,które nie lubią odkrywać swoich nóg, jest to opcja idealna. Kostium składa się z koronkowej tuniki, ściętej w dole na ukos oraz długich, szerokich spodni. Wszystko to jest koloru białego. Dołączyłam do niego szare szpilki z ostrym szpicem z przodu. 
Pozdrawiam ! :))
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz