środa, 19 sierpnia 2015

Nowości: Bourjois

Cześć i czołem !
Jako, ze ostatnio zakochałam się w produktach Bourjois, zakupiłam dwie nowe rzeczy do swojej kolekcji kosmetyków. :) postanowiłam wypróbować podkład Flower Perfection. N55 beige fance, dark beige. Okazał sie on strzałem w dziesiątke ! Cudownie kryje wszelkie niedoskonałości cery, świetnie sie rozprowadza po twarzy i kolor idealnie wpasował się w odcień mojej skóry. Długo się trzyma na twarzy, nie kruszy się, nie daje efektu tzw "maski". Same plusy !
Drugim produktem stała się pomadka w kremie z Rouge Edition kolor 08 Grand Cru. Kolor swietny, utrzymuje się długo na ustach. Jedynym minusem jest to, ze wysusza usta, ale to normalne przy szminkach matowych. Spodziewałam się tego, dlatego wcale nie jestem tym zaskoczona. Po prostu przed nałożeniem na usta tej szminki nakładam zwykłą bezbarwną która nawilża :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz